buttons
Реєстрація благодійного фонду, громадської організації, спілки
  1. Головна
  2. Реєстрація благодійного фонду, громадської організації, спілки

Наша велика перевага – свій реєстратор!

Це означає, що Ваші документи не будуть лежати в чергах на проведення, як при подачі через інших юристів.

Ми працюємо швидко, чітко і з гарантією результату.

Сервіс – наша релігія!

Увага!
Термін вказаний реальний.
Ціни вказані «під ключ» без прихованих платежів.

Реєстрація благодійного фонду
– Підготовка повного пакету документів;
– Подача документів реєстратору;
– Проведення реєстрації, подача заяви в податкову;
– Отримання виписки з мокрою печаткою.
Термін: 24 години.
Ціна: 3000 грн.
Реєстрація громадської організації
– Підготовка повного пакету документів;
– Подача документів реєстратору;
– Проведення реєстрації, подача заяви в податкову;
– Отримання виписки з мокрою печаткою.
Термін: 2-3 робочі дні.
Ціна: 3500 грн.
Реєстрація громадської спілки
– Підготовка повного пакету документів;
– Подача документів реєстратору;
– Проведення реєстрації, подача заяви в податкову;
– Отримання виписки з мокрою печаткою.
Термін: 3-5 робочих днів.
Ціна: 8000 грн.

Фокусуйтесь на важливому. Рутину зробимо ми.

Залишіть заявку:

    Як створити благодійний фонд?

    Визначимось з тим, що благодійним фондом є благодійна організація, яка діє на підставі статуту, має учасників та управляється ними, які не зобов’язані передавати цій організації будь-які активи для досягнення цілей благодійної діяльності.

    Благодійний фонд може бути створено одним чи кількома засновниками.

    Активи благодійного фонду можуть формуватися учасниками та/або іншими благодійниками.

    Алгоритм реєстрації БФ:

    1. Збираємо необхідну інформацію для реєстрації.

    А саме:
    Дані паспорта, коду засновників, директора
    Назва (українською обов’язково та по бажанню англійською мовою)
    Напрямки діяльності БФ
    Вид діяльності БФ за класифікатором КВЕД
    Юридична адреса
    Номер телефону, електронна пошта
    Інформацію про неприбутковість

    Вимоги до установчих документів благодійного фонду передбачені Законом України “Про благодійні організації та благодійну діяльність”, Законом України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”, Податковим кодексом України.

    1. Готуємо пакет установчих документів для реєстрації.

    А саме: протокол, статут, структуру власності, наказ, реєстраційну заяву, заяву про реєстрацію неприбутковою організацією.

    Важливо! Документи мають відповідати не лише вище зазначеним законам, а і Податковому кодексу України, зокрема, щодо неприбутковості Вашого благодійного фонду. Інакше усі надходження до благодійного фонду будуть оподатковуватись в загальному порядку.

    1. Друкуємо, прошиваємо, підписуємо, завіряємо пакет документів.
    2. Несемо пакет документів до державного реєстратора, вистоюємо чергу, подаємо на реєстрацію і надіємось на позитивний результат.

    З практики повідомляємо, якщо у Вас ніколи не було досвіду державної реєстрації юридичних осіб і Ви взяли пакет документів у знайомих або інтернеті – в 99% варто очікувати офіційну відмову в державній реєстрації Вашого благодійного фонду.

    1. Чекаємо поки благодійний фонд стане на облік в податковій, органах статистики та органах соціального страхування.
    2. Отримуємо виписку про реєстрацію благодійного фонду.
    3. Робимо печатку для благодійного фонду або документ про діяльність Вашого фонду без печатки.
    4. Подаємо заяву про неприбутковість та підтверджуючі документи до податкової. Очікуємо на результат розгляду заяви.
    5. Якщо Ви все зробили вірно і отримали статус неприбутковості – подаємо запит на отримання витягу з реєстру неприбуткових організацій.
    6. Отримуємо витяг з реєстру неприбуткових організацій.
    7. Відкриваємо банківський рахунок та ключі кваліфікованного електронного підпису.

    Хто може виступати засновником благодійного фонду?

    ​Згідно з  ч. 1 ст. 12 Закону України «Про благодійну діяльність і благодійні організації», засновниками благодійного фонду можуть бути дієздатні фізичні та юридичні особи, окрім органів державної влади, органів місцевого самоврядування, та інших юридичних осіб публічного права.

    Благодійний фонд може бути заснований і однією особою. Обмежень щодо максимальної кількості засновників для благодійних фондів не встановлено.

     Висновок

    Наша мета – давати результат «під ключ». Щоб бізнесу та благодійників в Україні було більше. Щоб наші клієнти робили важливі справи, а не переймались папірцями, чергами, відмовами. Ми проводомо державну реєстрацію благодійних фондів та громадських організацій щодня, у всіх містах України з ГАРАНТІЄЮ результату «під ключ».

    Для отримання безкоштовної консультації зателефонуйте нам або напишіть за контактами вказаними нижче.

     Фокусуйтесь на важливому. Рутину зробимо ми.

     

    Залишіть заявку:

      Як створити громадську організацію?

      Визначтесь з запрямком діяльності громадської організації:

      Насамперед, перед створенням ГО, необхідно визначитися, за якими напрямами Ви бажаєте працювати, на яку сферу плануєте впливати. Це дозволить зрозуміти, що Вам потрібно насправді: громадська чи благодійна організація, адже між ними є відмінності.

      Загалом перелік напрямів діяльності для ГО може бути доволі широким. Метою діяльності громадських організацій є захист прав та свобод людей – економічних, соціальних, культурних тощо. Це означає, що на рівні статуту ви можете деталізувати й визначати абсолютно різні сфери роботи.

      Оберіть статус Вашої громадської організації:

      Громадська організація може бути зареєстрована як  юридична особа або без такого статусу. Насамперед різниця полягає у тому, що в першому випадку можна вести повноцінну фінансово-господарську діяльність. Організація зі статусом юрособи має право відкривати рахунки в банках, орендувати офіс, залучати волонтерів до своєї діяльності, претендувати на гранти. Це дає їй більше можливостей.

      Також громадська організація може бути неприбутковою – тобто не мати на меті отримання прибутку, не вести підприємницькою діяльності. В такому разі ГО буде платити податок 0 грн, 0% і подавати звітність лише буде оподатковуватись на загальних підставах один раз на рік. Або ж ГО може бути створеною з метою отримання прибутку. В такому разі ГО буде оподатковуватись на загальних підставах.

      Алгоритм необхідних дій для реєстрації громадського об’єднання:

      1. Збираємо необхідну інформацію для реєстрації.

      А саме:
      Дані паспорта, коду засновників, директора
      Назва (українською обов’язково та по бажанню англійською мовою)
      Напрямки діяльності ГО
      Вид діяльності ГО за класифікатором КВЕД
      Юридична адреса
      Номер телефону, електронна пошта
      Обираємо систему оподаткування

      Вимоги до установчих документів ГО передбачені Законом України “Про громадські об’єднання” та Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”, Податковим кодексом України.

      1. Готуємо пакет установчих документів для реєстрації.

      А саме: протокол, статут, структуру власності, наказ, реєстраційну заяву, запит на неприбутковість (або без такого якщо Ви вирішили реєструвати ГО з метою отримання прибутку).

      Важливо! Документи мають відповідати не лише вище зазначеним законам, а і Податковому кодексу України, зокрема, щодо неприбутковості Вашої громадської організації, якщо це передбачається Вашим баченням діяльності ГО. Інакше усі надходження громадської організації будуть оподатковуватись в загальному порядку.

      1. Друкуємо, прошиваємо, підписуємо, завіряємо пакет документів.
      2. Несемо пакет документів до державного реєстратора, вистоюємо чергу, подаємо на реєстрацію і надіємось на позитивний результат.

      З практики повідомляємо, якщо у Вас ніколи не було досвіду державної реєстрації юридичних осіб і Ви взяли пакет документів у знайомих або інтернеті – в 99% варто очікувати офіційну відмову в державній реєстрації Вашої громадської організації.

      1. Чекаємо поки громадська організація стане на облік в податковій, органах статистики та органах соціального страхування.
      2. Отримуємо виписку про реєстрацію громадської організації.
      3. Робимо печатку для громадської організації або документ про діяльність Вашої ГО без печатки.
      4. Подаємо заяву про неприбутковість та підтверджуючі документи до податкової. Очікуємо на результат розгляду заяви.
      5. Якщо Ви все зробили вірно і отримали статус неприбутковості – подаємо запит на отримання витягу з реєстру неприбуткових організацій.
      6. Отримуємо витяг з реєстру неприбуткових організацій.
      7. Відкриваємо банківський рахунок та ключі кваліфікованого електронного підпису.

       

      Висновок

      Наша мета – давати результат «під ключ». Щоб бізнесу, громадських та благодійних організацій в Україні було більше. Щоб наші клієнти робили важливі справи, а не переймались папірцями, чергами, відмовами. Ми проводомо державну реєстрацію благодійних фондів та громадських організацій щодня, у всіх містах України з ГАРАНТІЄЮ результату «під ключ».

      Для отримання безкоштовної консультації зателефонуйте нам або напишіть за контактами вказаними нижче.

      Фокусуйтесь на важливому. Рутину зробимо ми.
      Залишіть заявку:

        Меню